štvrtok 30. júla 2015

Bratislava Trip I

Ahojte. Minulý týždeň som po prvý krát navštívil naše hlavné mesto Bratislava :) (asi sa zasmejete :D ). Raz som tam už bol no asi na 15 minút, pretože som prestupoval na vlak do Viedne.

Do Bratislavy som docestoval s tetou o 12:05. A nasledoval prvý šok a to, vo vlaku bolo približne 23 stupňov vyšiel som von a bóóóm 43 stupňov :O. Pre mňa šok kedže ja vysoké teploty nemusím. Z vlaku sme šli do malej budovy kde sídli Dopravný podnik mesta Bratislava. Kúpili sme si lístky na autobus a presunuli sa na nástupište. O pár minút dorazil autobus, na ktorý som sa tešil. A nastal druhý šok. Teplota vonku 42 v autobuse 22, to sa zdálo byť v poriadku až do chvíle keď bolo potrebné autobus opustiť. Nachádzali sme sa pri Tržnici. Teta povedala, že by mi to rada ukázala...
Tržnica bola pre mňa zaujímave miesto. Trhy mám rád.

O hodinu nato sme sa nachádzali v obchodnom centre Central Bratislava. Čakal som nejaký teplotný šok no nejaký veľký som nezaregistroval. Prvé čo sme chceli v Central-e bolo niekde sa naobedovať no dopraviť sa na 2 poschodie bolo ....... Nakoniec sme šli výťahom :( Chodil snami hore-dole, mi sme si zvolili poschodie 2 no každý kto nastúpil stlačil -1 alebo -2. Výťah sa riadil nie podľa nás no podľa nich! Po príchode konečne na 2 poschodie tak som myslel, že som mrtvý. *V strede poschodia bolo množstvo fast food-ov. Hore bolo strašne horúco, hlučno.



Central Bratislava

Central Bratislava


 
Nakoniec som zjedol moju obľúbenú škvarkovú buchtu :) 

V Central-e sme boli asi do 4, sedeli sme na kávičke. 

Koniec prvého dňa v Bratislave sme ukončili cestou na autobuse do Petržalky :) 

Z kaviarne do neba 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára