štvrtok 23. júla 2015

Fotografia

Každý ďeň sa nám naskytne aspoň jedna priležitosť na vytvorenie dobrej fotky. Ja som sa rozhodol túto možnosť využívať. Týmto sôposobom fotenia som sa dostal na počet fotiek v mobile cca.8 000. Samozrejme počítam ku nim aj rodinné fotky, fotky s priateľmi a podobné. Z toho asi 1 000 by sa dalo použiť na Instagrame alebo na moju prezentáciu. 
Ranná prechádzka
Ukladanie fotografií

Možno sa pýtate koľko Gb-ajtovú mám pamäťovú kartu. Karta má 32 Gb. To na moje fotografie nepostačuje, preto používam cloudové úložiska (OneDrive, teraz hlavne Disk Google). Ak nejakú fotografiu potrebujem ľahko si ju nájdem pomocou aplikácie v smartfóne. 

Fotoaparát 

S čím fotím ? 
Fotím prevažne so smartfónom, pretože ten mám stále v pravom vrecku nohavíc. 
Aký mám smartfón ? 
Čo sa týka všeobecne smarfónov tak ich milujem. Môj som si vyberal podľa viacerých kritérií. Jednou z hlavných bol samozrejme fotoaparát. Dospel som k rozhodnutiu ( po roku :D ) "Kúpim si Sony Xperia Z3 Compact! " Z3 Compact obsahuje 20,7 Mpix snímač, k tomu LED blesk, nahrávanie videa v rozíšení UHD alebo viac známe 4K. Premýšľal som aj nad smartfónom od Nokie ( keď to ešte Nokia bola ) nad Nokiou Lumiou 1020, ktorú som už mal skoro vo vrecku len môj predajca ju predával z jednou chybou a tak som ju vrátil. 

Čo fotím najradšej

Často chodím do prírody na bicykli, je to pre mňa relax. Takže rád fotím prírodu. V poslednom čase som bol viac menej v meste, preto som začal fotiť aj fotky tohto žánru. Musím povedať, že sa mi to páči. 
Ždiar - Vysoké Tatry
Zahurawood

2 komentáre: