streda 22. júla 2015

Úvod

Ahojte.

Volám sa Matej Bazár (to ste si už mohli prečítať vyššie). Tento blog som sa rozhodol založiť kvôli tomu aby ma ľudia mohli viac spoznať.


 Venujem sa fotografovaniu zatiaľ len amatérsky no chcem sa zdokonaľovať. Moju tvorbu môžte poznať zo socialnej siete Instagram, kde sa nachádzaju všetky moje fotky.Na Instagrame ma nájdete ako @ten_matthew (https://instagram.com/ten_matthew). Mojími dalšími koníčkami sú IT technólogi, s ktorými sa hrám už od detstva (5 rokov). Pracujem s počítačmi, smartfónmi, televízormi a podobne. čo by som ste si mali predstaviť že pracjem je asi to že instalujem operačné systémi, opravujem ich, či inštalujem programi a podobne :) To len tak na okraj, tomu sa chcem venovať v ďalších blogoch.
Jedna z fotiek - Hajdeszóboszló
Približne pred 2 mesiaci som sa začal venovať aj YouTube, kde som si vytvoril vlastný kanál na ktorý som nahrával recenzie mobilných hier (Android, IOS, WindowPhone) následne som nahral môj prvý vlog, ktorý mal na moje začiatky úspech (ako sa to vezme). Rád tvorím filmy nie úplne filmy (celovečerné) ale Shortfilmy ktoré majú dĺžku približne 10 minút publikoval som iba jeden a uvažujem o ďalších (https://goo.gl/jfJpa9) sú to len začiatky takže asi tak  :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára