streda 19. augusta 2015

Bratislava Trip II

Pokračovanie:

Ahojte.

Môj druhý deň v Bratislave sa niesol v štýle prehliadky mesta. Prvou zastávkou bol Bratislavský hrad, kde som si to vyšľapal až na vrchol.  Okamžite ako som sa dostal hore tak ma ohúril krásny výhľad na časť Bratislavy a to Petržalku. Pod mojími nohami sa plávali lode a vedľa mňa sa hemžíli turisti. Podľa môjho úsudku to boli Indovia ( asik) :). Pravdu povediac som viac obdivoval výhľad ako samotný hrad. Po prehliadke nádvoria a hradu som sa presunul do časti Staré Mesto.

Dóm sv.Martina 


Dóm sv.Martina bola zastávka č.2.  Po krátkej modlitbe som kostol opustil a prešiel som do centra Starého Mesta. V zápätí som zazrel (aspoň mne) najzaujímavejšiu budovu S. Mesta a to lekáreň Salvator.

Lekáreň Salvator

Po menšej desiate som sa poprechadzal, poobdivoval budovy, ľudí (cudzincov) a samozrejme všetko vyfotografoval :).




Po celý čas som hľadál jednu vec! Možno sa zasmejete, možno zarazíte no bol to poklop na kanále. Samozrejme nie ledajaky poklop, no poklop s nápisom Bratislava alebo Slovenská Republika. A ten poklop som našiel pri kvetinarstve Orchidea (naozaj krásne dekorovane kvetinárstvo) ;)

Zapojte sa do projektu na Instagrame #lifeofmylegsproject


V chvíli keď som zbadal poklop s nápisom Bratislava bol som šťastný no po vytiahnutí mobilu z vrecka moja radosť klesla :D v pravom hornom rohu mi ukazovalo 5% batérie. No fotku som urobiť musel.!

Kvetinárstvo Orchidea

Nakoniec som sa poprechadzal po nábreží Dunaja a obdivoval ukotvene lode....     Kotva ⚓ je môj obľúbený symbol.....









2 komentáre:

  1. Ten poklop si hľadal po Bratislave a vedel kde je alebo si ho hľadal a len tak naňho narazil ? :-D Btw ten stojan na bicykle je super :-D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som na ten poklop len tak narazil 😀. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť